Får lyssna på min kropp

Godmorgon allihop!
Det blir ingen träning, och ingen skola för min del idag heller. Hade verkligen hoppats att va frisk tills idag eftersom jag legat hemma sedan i måndags, riktigt trist och framför allt fruktansvärt uttråkande. Blir så himla rastlös! 
Men precis som rubriken lyder antar jag att jag får lyssna på min kropp och repa mig en dag extra en fredag som denna. 
Under dagen kommer ni kunna läsa om inlägg rörande näring, sötningsmedel och lite kläder/vill-ha grejer! 
Ha en bra dag kära vänner

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Åh, kommentaren postades innan jag var klar :P
Det är alltid nyttigt att lyssna på kroppen. Hoppas du är frisk snart i alla fall!

2013-02-01 @ 09:56:25
URL: http://mussfitforfight.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0