Middag

Efter en lång dag i skolan är jag äntligen hemma igen! Bara en enda dag kvar till lov, känns så jäkla bra. Har bara en enda uppgift kvar i skolan innan jag kan gå på lov.
Direkt när jag och min syster kom hem startade vi med middagen, som blev hemmagjord pizza. Dock inte i ugnen vilket gjorde den mycket lättare och snabbare att göra, samtidigt som den inte innehåller mjöl.
Bottnen innehöll 4 st äggvitor, 1dl havregryn samt pizzakrydda och oregano. Detta blandade vi samman och stekte som en variant av pannkaka. Efter det lade vi makrillfile på tillsammans med ost och det man själv vill ha. Som topping använde jag lite roccula. Väldigt enkelt och nyttigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0